Wilt u cliëntgerichte zorg bieden? De klantwaardering vergroten? Dan moet u de wensen, verwachtingen en ervaringen van de zorgconsument kennen. En weten hoe u deze informatie kunt gebruiken voor de verbetering van uw organisatie.

ARGO heeft een jarenlange ervaring met klantenonderzoek bij veel verschillende en soms hele specifieke doelgroepen. Daarmee willen wij een bijdrage leveren aan vernieuwingen in de gezondheidszorg: preventie, zelfmanagement, klantgerichtheid en kleinschaligheid.

Meten en verbeteren gaan bij ARGO hand in hand. Kwaliteitsverbetering gebaseerd op feedback van de zorgconsument; dat is onze missie.

Onafhankelijk

Nieuwsgierig en onafhankelijk van belangenorganisaties.

Resultaatgericht

Resultaat voor uw organisatie. Dat staat bij ons voorop.

Samenwerking

We werken samen met gespecialiseerde partners.

Kwaliteit

ISO 9001:2004 gecertificeerd en CQI geaccrediteerd.

Opdrachtgevers

Concern- en trendrapportages over de CQI verzorging, verpleging en thuiszorg.
ARGO helpt het Kinderfonds bij het uitstippelen van een nieuwe meerjaren-strategie.
Voor Stichting Kind en Ziekenhuis heeft ARGO de criteria voor de Smiley geactualiseerd.
Zorgketen Oosterlengte heeft haar meerjaren-plannen onderbouwd met een stakeholders-onderzoek van ARGO.
ARGO verricht voor verschillende defensieonderdelen patiëntenonderzoek en verwijzer-sonderzoek.
Concernrapportages over de kwaliteit van alle Thomashuizen en Herbergiers in Nederland.
Advisering over zorg- en patiëntenbeleid bij de Provincie Groningen.

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!