Farmacie en patiëntervaringen: Haal meer uit uw PREM Farmacie meting!

De meetperiode van de PREM Farmacie is afgerond en iedereen heeft de rapportage ontvangen. En nu?
‘Wat kunnen we met deze uitkomsten? Hoe vertalen we deze naar onze werkvloer? Hoe nu verder?’
Wij kunnen ons voorstellen dat u met deze vragen zit en daar wel wat hulp bij zou kunnen gebruiken. En dan bent u bij ARGO aan het goede adres, want wij zijn gespecialiseerd in het maken van de vertaalslag van uitkomsten naar actie!
Hieronder ziet u een aantal van onze mogelijkheden die kunnen worden ingezet:
Patiëntenpanel
Met een patiëntenpanel haalt u in korte tijd veel waardevolle informatie op. Een senior onderzoeker leidt dit gesprek bij u in de apotheek of op een andere locatie.
De apotheker en het team zijn als toehoorder aanwezig. Zo hoort u de ervaringen van patiënten direct van henzelf!
Voor dit panel worden door u patiënten uitgenodigd. Onderwerpen/vragen voor dit panel worden door u (eventueel in overleg met de onderzoeker) vastgesteld.
Dit gesprek kan ook via een videoverbinding gedaan worden. Wij hebben hier inmiddels zeer goede ervaringen mee. Ook horen wij terug dat men dit ook een zeer prettige manier van feedback geven vindt. Mensen die anders niet in staat zijn om deel te nemen aan een patiëntenpanel (tijdstip/locatie) kunnen nu toch deelnemen.
Workshop ‘Van Meten naar Verbeteren’
In de praktijk blijkt het vaak ingewikkeld voor teams om concreet met de uitkomsten van een meting aan de slag te gaan. Voor je het weet staat de volgende meting al weer voor de deur!
ARGO heeft een workshop ontwikkeld waarin teams in een workshop van 2 uur SMART geformuleerde verbeteracties op basis van de uitkomsten van de CQI meting op papier zetten. Ook wordt aandacht besteed aan het opstellen van de implementatieplan.

 

Laat uw gegevens achter in het informatieformulier. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!