CQI Huisartsen: aanpak op maat

Huisartsen Kloosterveen: iedereen praat mee via een open link
De huisartsenpraktijk in Gezondheidscentrum Kloosterveen (Assen)  heeft  van ARGO een URL (een open link naar een vragenlijst) ontvangen. De praktijk heeft deze link via haar eigen communicatie-kanalen verspreid onder de patiëntenpopulatie. Iedereen kon meedoen. Via QR-codes op posters, een knop op de website en rechtstreekse mailing werden in korte tijd veel patiënten bereikt.  De vragenlijst was maatwerk en ging specifiek in op de samenwerking in de eerste lijn.
Huisartsen in IJsselstein: vragenlijsten op maat
Bij de huisartsenpraktijken in IJsselstein waren geen e-mailadressen van patiënten beschikbaar. Daarom werd gekozen voor een aanpak met uitnodigingskaarten. Voor elke praktijk werd een vragenlijst op maat gemaakt. De uitnodigingskaarten zijn in de praktijken uitgedeeld. Dit leidde in enkele weken tot de gewenste respons en een rapportage op huisarts-niveau voor de NPA.
Julius Centra: korte schriftelijke vragenlijsten
De huisartsen van Julius gezondheidscentra (Utrecht) wilden in korte tijd een grote respons bereiken onder doelgroepen die vaak niet meedoen aan een vragenlijstonderzoek. Elke praktijk binnen het overkoepelende samenwerkingsverband van de Julius Centra heeft naar eigen wens een korte vragenlijst samengesteld. De schriftelijke vragenlijsten zijn aan de balie uitgedeeld aan bezoekende patiënten die de vragenlijst ter plekke konden invullen. De gewenste respons werd snel behaald.

Wat kunnen wij voor uw praktijk betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op via het informatieformulier

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!