Our Blog

Verrijk uw CQI-meting met het verhaal van uw klant!

Voor honderden apotheken verricht ARGO momenteel de meting met de CQI-Farmacie. Dit is hét moment om uw CQI-Farmacie meting aan te vullen met een kwalitatieve verdieping!
Wat zijn de drie redenen om nú een kwalitatieve verdieping te laten uitvoeren?
  1. Van meten naar verbeteren. De resultaten uit de CQI Farmacie zijn vaak globaal van aard. In combinatie met het verhaal van uw klanten krijgt u échte inzichten.
  1. U wilt dat patiënten merken dat u hun ervaringen serieus neemt. Met een kwalitatieve verdieping laat u zien dat u aansluitend op de CQI-vragenlijst zelf aan de slag wilt.
  1. Inzoomen op wensen en behoeften van specifieke doelgroepen. Waarin kunt u nog meer service bieden voor uw belangrijkste klanten?
Waar kunt u bij ARGO op rekenen?
  1. Uw vraag staat centraal. Dat is de basis voor ieder onderzoek van ARGO. Daardoor krijgt u de informatie die u nodig heeft. ARGO heeft een onafhankelijke positie.
  1. Onze jarenlange ervaring. Profiteer van onze expertise in onderzoek in zorg en welzijn. Of het nu gaat om panel, een spiegelgesprek of interviews: bij ARGO kunt u rekenen op een verantwoorde aanpak.
  1. Onze aanpak is praktisch, creatief en efficiënt. Kwaliteit en no-nonsense: daarom schakelen veel vernieuwende zorgaanbieders ons in.
Wat kunnen wij voor ú betekenen?
Denkt u ook wel eens: ‘daarover zou  ik eigenlijk  met mijn klanten in gesprek willen’? Neem dan contact met ons op. U kunt ons bereiken via telefoonnummer 050 – 363 7464.  Of stuur ons een e-mail: a.w.de.groot@rug.nl.
ARGO op twitter: @ARGORUGBV #durfteonderzoeken
Tags:

Toon reakties (0)

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!