Onze producten

Patiëntervaringen en CQI-meting

Een breed scala zorgaanbieders schakelt ARGO in voor onderzoek naar de klantervaringen. Onze visie bij het meten van de patiëntervaring is dat meten én verbeteren hand in hand moeten gaan. Onze aanpak leidt aantoonbaar tot kwaliteitsverbetering.
Hoe ziet de aanpak van ARGO er op hoofdlijnen uit? Klik hier om daar meer over te lezen.

Van Meten naar Verbeteren

‘Er zijn steeds meer data maar er is steeds minder duiding’. ARGO helpt betekenis te geven aan uitkomsten van onderzoek. Van Meten naar Verbeteren is hét kwaliteitstraject voor het meten en verbeteren van de kwaliteit van zorg vanuit cliëntperspectief.
Meer weten over dit kwaliteitstraject? Klik hier om daar meer over te lezen.

Onderzoek en advies

De adviseurs van ARGO hebben ervaring in alle sectoren van de gezondheidszorg, variërend van eerstelijnszorg, GGZ, verzorging en verpleging, gehandicaptenzorg tot acute zorg. We helpen u bij het stellen van de juiste vragen en het analyseren van de uitkomsten.
Meer weten? Klik hier om daar meer over te lezen.

Patiëntervaring Continu

‘Eindelijk patiëntenfeedback waar ik wat mee kan!’
De patiëntervaring wordt steeds belangrijker voor de continuïteit van uw organisatie. Daarnaast is er ook de eis van externe verantwoording. Met Patiëntervaring Continu bieden wij hiervoor één oplossing.
Meer weten over de unieke voordelen van dit systeem? Klik hier om daar meer over te lezen.

Ondersteuning kleinschalige zorg

Er zijn steeds meer organisaties die kleinschalige zorg bieden: kleinschalige woonvormen, dagbestedingsprojecten en zorgboerderijen. Sinds onze start in 1998 helpen wij bij het ontwikkelen daarvan. Anno 2015 levert ARGO  een belangrijke bijdrage aan het kwaliteitsbeleid in kleinschalige zorg.
Meer weten? Klik hier om daar meer over te lezen.

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!