Patiëntervaringen en CQI meting

Onderzoeksvormen

Een breed scala zorgaanbieders schakelt ARGO in voor onderzoek naar de klantervaringen. ARGO BV is sinds 2009 geaccrediteerd voor het uitvoeren van de Consumer Quality Index (CQI), de gestandaardiseerde methode voor onderzoek naar klantervaringen. De accreditatie omvat alle onderzoeksvormen: online, schriftelijk en mondeling (scope A, B, B-online, C en D). Zelf heeft ARGO de CQI Farmacie en Poliklinische Zorg ontwikkeld.

De aanpak van ARGO

Onze visie bij het meten van de patiëntervaring is dat meten én verbeteren hand in hand moeten gaan. Onze aanpak leidt aantoonbaar tot kwaliteitsverbetering. Die ervaring en expertise zetten we in bij de uitvoering van úw CQI-meting!
Hoe ziet de aanpak van ARGO er op hoofdlijnen uit? Klik hier om daar meer over te lezen.

Interesse?

ARGO is een flexibele organisatie zonder opsmuk. Daarom kunnen wij méér bieden voor een marktconform tarief.
Bent u ook nieuwsgierig  naar onze aanpak met de CQI? Neem dan contact op met de onderzoeksleider van ARGO, Berthe te Velde. Of vraag informatie aan via het informatieformulier.

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!