Huisartsen en patiëntervaringen

Meten van de patiëntervaring

ARGO biedt huisartsen een scala aan methoden en technieken om patiëntervaringen in beeld te brengen én om de vertaalslag van meten naar verbeteren te maken. Want dat is voor ons het belangrijkste: dat er iets met patiëntervaringen wordt gedaan!

Nieuwe vragenmodules

We hebben nieuwe, compacte vragenmodules voor het meten van de patiëntervaringen met:
– Huisartsenzorg (verkorte CQI/PREMs)
– GEZ (geïntegreerde eerstelijnszorg)
– Pluspraktijk
– Service & Bereikbaarheid
– Chronisch Zieken
– Ketenzorg

Wat biedt ARGO?

Welke modules u ook met de zorgverzekeraar afspreekt: ARGO zorgt ervoor dat de relevante indicatoren op het gebied van de patiëntervaring worden gemeten. Hoe ervaart de patiënt de bereikbaarheid? Hebben ze problemen met de openingstijden?

Geen zorgen over uw externe verplichtingen

Transparantie en externe verantwoording horen er tegenwoordig bij. De uitkomsten van ons onderzoek worden geaccepteerd door externe partijen:
– zorgverzekeraars
– Praktijkaccreditatie (NPA/NHG)
– DEKRA certificering
– Zorginstituut Nederland

Van meten naar verbeteren

Aan de slag met kwaliteitsverbetering? Maak dan gebruik van ons uniek aanbod ‘Van Meten Naar Verbeteren’. Na het vragenlijstonderzoek vindt een patiëntenpanel en een workshop in uw praktijk plaats, geleid door één van de senior adviseurs van ARGO. Inspirerend voor het hele team en gericht op resultaat!
Wilt u meer weten over het meten van patiëntervaringen in uw praktijk? Neem contact op met de onderzoeksleider Berthe te Velde.
Of vul het informatieformulier in; wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Klik hier om de ervaringen van een aantal praktijken met een aanpak-op-maat te lezen.

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!